Article Marketing - Learn How To Use It And Boost Your Sales And Serps
Word Count:
428
Summary:
Article marketing is about much more than just writing articles, submitting them, and hoping for traffic - learn about the big picture, why it all works, right here, right now!
Keywords:
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Article Body:
Understanding the Big Picture
My guess is that by now, you are starting to see the big picture with article marketing. Whether you are attempting to increase your search engine rankings by submitting to multiple directories, or you are looking to increase you direct traffic, article marketing is powerful.
Even if you are not focusing on search engine rankings, generally you should find that as you article market, your websites will become more popular. They will naturally receive more backlinks and traffic, and generally your search engine ranking will go up, even without any special emphasis on it.
One of the powerful things about article marketing, especially if you are building a list, is that subscribers who come to you after reading one of your articles tend to buy more than subscribers who come to you from many other traffic sources. Generally, when someone subscribes to your list after reading one or several of your articles, they already are beginning to trust you, and might buy from you sooner than someone who needs to read several emails from you and perhaps communicate online before they will purchase. Article writing simply provides a unique opportunity for you too attract subscribers to your list who have a prequalified interest and trust in you.
Maintaining Patience as it All Comes Together
When you first get started with article marketing, things will probably move slowly for you. One of the things that happen with article marketing is an exponential effect. When you have only 3 articles written, you are not going to have a flood of traffic. But if you write and submit a few articles a day for several weeks or months, you will begin to experience an incredible effect, and it will all become worthwhile. Remember, you will continue to receive the effects of articles you have written for as long as they are online and published. So when you have 10 articles or 100 articles online, you will have 10 times or 100 times the traffic that you will receive after the first article.
It is easy to become discouraged when you have written just a few articles, and your revenue is not consistent with the time you put into article writing and submission.
In fact, I will go so far as to say, if you are only going to write a few articles and then quit, you might as well not write or submit any articles. Article marketing is extremely powerful, but it is most powerful when there is a cumulative effect, and that cumulative effect takes time and multiple articles and submissions.
Comercialización del artículo - Aprende a usarlo y aumentar sus ventas y SERPs
Word Count:
428
Resumen:
La comercialización del artículo es mucho más que escribir artículos, presentación de las mismas, y la esperanza de tráfico - conocer el panorama general, por lo que todas las obras, aquí mismo, ahora mismo!
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Cuerpo del artículo:
Comprender el Big Picture
Supongo que a estas alturas, usted está comenzando a ver el panorama con la comercialización del artículo. Ya sea que usted está tratando de aumentar su posicionamiento en los motores de búsqueda mediante la presentación de varios directorios, o usted está mirando para aumentar el tráfico directo, la comercialización del artículo es poderoso.
Una de las cosas de gran alcance sobre la comercialización del artículo, especialmente si usted está construyendo una lista, es que los abonados que vienen a vosotros después de leer uno de sus artículos tienden a comprar más de abonados que vienen a vosotros de muchas fuentes de tráfico. Por lo general, cuando alguien se suscribe a tu lista después de leer uno o varios de sus artículos, que ya están empezando a confiar en ti, y podría comprar a usted antes que a alguien que tiene que leer varios correos electrónicos de usted y quizás comunicarse en línea antes de que se compra. Artículo escrito simplemente proporciona una oportunidad única para usted también atraer suscriptores a su lista que tienen un interés precalificados y la confianza en ti.
El mantenimiento de paciencia, ya que todo se junta
La primera vez que empezar con la comercialización del artículo, las cosas probablemente se moverá lentamente para usted. Una de las cosas que suceden con la comercialización del artículo es un efecto exponencial. Cuando haya sólo 3 artículos escritos, no van a tener un flujo de tráfico. Pero si usted escribe y presentar algunos artículos al día durante varias semanas o meses, usted comenzará a experimentar un efecto increíble, y todo valdrá la pena. Recuerde, usted continuará recibiendo los efectos de los artículos que has escrito durante el tiempo que están en línea y publicado. Así que cuando usted tiene 10 artículos y 100 artículos en línea, usted tendrá 10 veces o 100 veces el tráfico que usted recibirá después de que el primer artículo.
Es fácil desanimarse cuando se ha escrito sólo unos pocos artículos, y sus ingresos no es coherente con el tiempo que usted pone en la escritura del artículo y la sumisión.
De hecho, voy a ir tan lejos como para decir que si sólo se va a escribir algunos artículos y dejar entonces, puede ser que no está bien escribir o enviar cualquier artículo. La comercialización del artículo es muy potente, pero es más potente cuando se produce un efecto acumulativo, y que efecto acumulativo toma tiempo y múltiples artículos y ponencias.